Lehká elektrocentrála střídavého napětí Honda EU 22iT

Nízká hmotnost a kompaktní rozměry v sobě ukrývají "High-Tech" invertorovou techniku, která umožnila "kufříku", vážícímu cca 21 kg produkovat 230V / 50Hz v té nejvyšší možné kvalitě a výkonu 2,2 KW. Produkované elektrické napětí je stejně kvalitní nebo mnohdy ještě kvalitnější než je k dispozici ve veřejných rozvodných sítích. Téměř neslyšitelný chod nejvíce oceníte právě např. při zahradních slavnostech nebo v místech jako jsou autokempingy, vodní plochy nebo všude tam, kde je vyžadován klid nebo jen minimální hlučnost.

35 990 Kč 39 990 Kč

Výhody tohoto produktu

5 LET ZÁRUKA

5 LET ZÁRUKA

Tento výrobek získáte s prodlouženou 5letou zárukou.

JAPONSKÁ PRECIZNOST

JAPONSKÁ PRECIZNOST

Tento produkt byl vyroben v Japonsku. Spolehněte se na přesnost a kvalitu.

SERVIS

SERVIS

Kromě prodeje zajišťujeme také servis a náhradní díly.

VLASTNÍ PRODEJNA

VLASTNÍ PRODEJNA

Tento výrobek Vám rádi osobně předvedeme a naučíme používat.

Podrobný popis

Lehká kufříková elektrocentrála EU 22: model, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 120 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu odhlučněné kapotáže.

Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. 

Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, také zásuvku pro 12V, 8,3A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení.

V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU22i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

Technická data

Technická data
  • Startování: Ruční
  • Elektrický výstup: 230V / 50Hz
  • Maximální výkon (VA): 2200
  • Technologie regulace el.výstupu: Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
  • Stejnosměrný výstup: 12V / 8,3A
  • Objem palivové nádrže (litrů): 3,6
  • Model motoru: Honda GXR 120
  • Suchá hmotnost (kg): 21,1
  • Třída krytí: IP 23
  • Garantovaná hladina hluku - dB(A): 90
  • Systém zapalování: Tranzistorové bezkontaktní
  • Vrtání a zdvih (mm): 60 x 43
  • Typ elektrocentrály: Jednofázová
  • Chlazení: Nucené vzduchem
  • Jmenovitý proud (A): 7,8
  • Jmenovitá frekvence (Hz): 50
  • Jmenovité napětí (V): 230
  • Jmenovitý výkon (VA): 2200
  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 509 x 290 x 425
  • Zdvihový objem (cm3): 121
  • Objem olejové náplně (litrů): 0,44
  • Typ motoru: 4-taktní jednoválec s rozvodem OHV
  • Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): max. 2800 - 4500

 

S nákupem poradí

Radek Bříza

PO-PÁ 7:30 až 16:30

Telefon: 465 637 381
Mobil: 734 323 428
E-mail: briza@ziva.cz

PROČ ŽIVA?

JSME NEJVĚTŠÍ

Naše prodejna je největší výstavní plochou zahradní techniky a potřeb pro zahrádkáře pod Orlickými horami.

INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP

Na základě Vašich potřeb Vám navrhneme optimální řešení pro zahradu, komunál i zemědělství.

AUTORIZOVANÝ SERVIS

Jsme autorizovaným servisním střediskem strojů, techniky a motorů mnoha značek.

MÁME ZKUŠENOSTI

Zkušenosti s prodejem zahradní, komunální a zemědělské techniky máme od roku 1994.

Zaujal Vás tento produkt? Napište nám.