Lehká elektrocentrála střídavého napětí Honda EU 22iT

Nízká hmotnost a kompaktní rozměry v sobě ukrývají "High-Tech" invertorovou techniku, která umožnila "kufříku", vážícímu cca 21 kg produkovat 230V / 50Hz v té nejvyšší možné kvalitě a výkonu 2,2 KW. Produkované elektrické napětí je stejně kvalitní nebo mnohdy ještě kvalitnější než je k dispozici ve veřejných rozvodných sítích. Téměř neslyšitelný chod nejvíce oceníte právě např. při zahradních slavnostech nebo v místech jako jsou autokempingy, vodní plochy nebo všude tam, kde je vyžadován klid nebo jen minimální hlučnost.

Níže uvedená cena je včetně DPH.

35 990 Kč 39 990 Kč

Výhody tohoto produktu

5 LET ZÁRUKA

5 LET ZÁRUKA

Tento výrobek získáte s prodlouženou 5letou zárukou.

JAPONSKÁ PRECIZNOST

JAPONSKÁ PRECIZNOST

Tento produkt byl vyroben v Japonsku. Spolehněte se na přesnost a kvalitu.

SERVIS

SERVIS

Kromě prodeje zajišťujeme také servis a náhradní díly.

VLASTNÍ PRODEJNA

VLASTNÍ PRODEJNA

Tento výrobek Vám rádi osobně předvedeme a naučíme používat.

Podrobný popis

Lehká kufříková elektrocentrála EU 22: model, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 120 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu odhlučněné kapotáže.

Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. 

Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, také zásuvku pro 12V, 8,3A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení.

V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU22i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

Technická data

Technická data
  • Startování: Ruční
  • Elektrický výstup: 230V / 50Hz
  • Maximální výkon (VA): 2200
  • Technologie regulace el.výstupu: Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
  • Stejnosměrný výstup: 12V / 8,3A
  • Objem palivové nádrže (litrů): 3,6
  • Model motoru: Honda GXR 120
  • Suchá hmotnost (kg): 21,1
  • Třída krytí: IP 23
  • Garantovaná hladina hluku - dB(A): 90
  • Systém zapalování: Tranzistorové bezkontaktní
  • Vrtání a zdvih (mm): 60 x 43
  • Typ elektrocentrály: Jednofázová
  • Chlazení: Nucené vzduchem
  • Jmenovitý proud (A): 7,8
  • Jmenovitá frekvence (Hz): 50
  • Jmenovité napětí (V): 230
  • Jmenovitý výkon (VA): 2200
  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 509 x 290 x 425
  • Zdvihový objem (cm3): 121
  • Objem olejové náplně (litrů): 0,44
  • Typ motoru: 4-taktní jednoválec s rozvodem OHV
  • Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): max. 2800 - 4500

 

S nákupem poradí

Radek Bříza

PO-PÁ 7:30 až 16:30

Telefon: 465 637 381
Mobil: 734 323 428
E-mail: briza@ziva.cz

PROČ ŽIVA?

JSME NEJVĚTŠÍ

Naše prodejna je největší výstavní plochou zahradní techniky a potřeb pro zahrádkáře pod Orlickými horami.

INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP

Na základě Vašich potřeb Vám navrhneme optimální řešení pro zahradu, komunál i zemědělství.

AUTORIZOVANÝ SERVIS

Jsme autorizovaným servisním střediskem strojů, techniky a motorů mnoha značek.

MÁME ZKUŠENOSTI

Zkušenosti s prodejem zahradní, komunální a zemědělské techniky máme od roku 1994.

Zaujal Vás tento produkt? Napište nám.